Studentdagen - alltså från i fredags!

Vi började dagen med att åka till Tobbe på champagnefrukost och fick ugnspankaka till frukost. Sen drog vi vidare på fotografering klockan nio, hade efter det rast i en timme för att sedan sjunga nationalsången och hissa flaggan.. jag hissande flaggan, sa det bara på skämt först men så blev det så, haha!

Sen åkte vi till kyrkan i en förjävla varm bussjävel, uuusch. Har ni varit utomlands? Det kändes som när man sitter bussen från flygplatsen till hotellet och man alldeles för mycket kläder på sig, fy helvete, haha.

Efter kyrkan blev det den sista lunchen i matsalen. Tillsammans. Och sen, sen var det de slutgiltiga - kortegetåget genom Malung, in i parken och upp på scenen för att säga sitt farväl. Vi sa aldrig farväl, min klass, vi sa vi ses senare i livet.

Efter det blev det att leta efter sin familj och sitt plakat, haha, det var otroligt svårt för mig!! De stog längst fram....haha.

En stunds tackande, avtackningar, farväl, rock on, lycka till, vi ses åter snart och en hel del presenter och blommor resulterade min annars normala nacke i att ha blivit gamnacke - det var så jävla tungt! Helt sjukt! Det blev förstås en massa tårar både på dagen och kvällen.

Vi åt massor med god mat hos fina mormor och såklart med massa fina vänner - gud vad tycker om er myket! Det serverades snittar, förrätt, varmrätt och efterrätt - hell yeah - tror ni jag skulle snåla på mat eller?!

Kvällen innebar fest, mhmmm, och fest blev det. Rocket Queen kom fram ur mitt annars lugna jag - man tar bara studenten en gång! Jag slutade kvällen med att få tillsägelsen: Don't Cry men behövde egentligen mer Patience.

Tack till min helt fantastiska klass för tre grymma år, ni kommer att ta er lååååångt!
Tack till mina helt underbara flickor: Evelina, Amanda, Yrsa, Anette, Nina, Camilla, Ida, Sanne, Diana och sist men absolut inte minst - Mami Anna! Det kommer hyllningar senare, haha, och bilder ffs!!




/Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

<3<3<3<3<3

http://open.spotify.com/track/3OryrGGKlJBK09IVgEOY6d

2011-06-12 @ 12:15:18
URL: http://lararjaveln.blogspot.com
Postat av: Evelina

tack själv, fina du, för alla tretton år. helt sjukt! <3

2011-06-12 @ 18:26:10
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0