start it up

ska strax ringa till företaget jag sökte den Engelska skolan via. Har lite grejer jag måste reda ut med dem, bland annat varför det står ett annat kursnamn i själva pre-course häftet än vad som står i övriga papper. Det står 3 month certificate/one year diploma. För det första så var Diploma inte det jag sökte och för det andra: ska man välja mellan 10 veckor eller ett år?

Then what to choose?! Jag har haft grym ångest över det här ett tag nu för att det har varit så många faktorer som inte riktigt har stämt med det jag hade trott. Skolan är faktiskt rätt så snobbig, ganska rejält. Sen som jag upptäckte för fleeeeer månader sen så verkar det som att kursen är som ett fjärde år på gymnasiet...

Jag har varit osäker länge och sådär och när det är som det är så känner jag att jag faktiskt bara vill gå tre månader. Men vi får se.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0