Rockade på Grönan idag

Yes, som ni kanske vet så är jag i Stockholm hos min kära! Stack i lördags på morgonen (missade malungs vårmarknad, OH NO! eller? Nej....) och på kvällen så blev det släktkalas och så. Så nu vet halva släkten vem jag är, haha.

Igår sa vi att jag skulle stanna till på måndag, i morse till på tisdag och nu ser det ut som till på onsdag? Haha. Måste ju hem och jobba!

Iaf så var vi och rockade runt på grönan idag, chillade och så ville Cj bjuda ut mig på en heldag som studentpresent, hur bäst?

Imorgon ska jag ta mig sovmorgon, fixa och trixa lite, dra in till stan och kika för att slutligen spendera kvällskvisten med moster!

Bilder från dagen kanske? Jaaaa, självklart! Mycket bilder nu och fler blir det!


Babe åkte, jag vägrade...hehe





ehm, dinosaurie med kvinnligt könsorgan? hur tänkte dem?


Hey snyggo, skulle jag passa i musche?


Njaa.. men kolla på mig, nu hugger jag in!


omnomnomnom


måste du ta en TILL bild?


nänä, tar väl på fritt fall istället....


amen?! bara för att jag tog kort.....Hahah, nämen seriöst vad fan är det här för snubbe då? Alltså..

/Nat

Kommentarer
Postat av: amända

ni är så fina tillsammans. hoppas du har det bäst stumpan!! jag längtar efter dig. PUSS O KRAM!

2011-06-13 @ 02:17:36
Postat av: Evelina

haha, en bild på den där lappen la R:s bror upp på facebook för någon dag sedan.

2011-06-13 @ 21:15:43
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0