BALEN!!

Hallihallå! Väntar ni på bilder från igår eller? Ni ska få dem!

Hade en riktigt trevlig och fin dag o kväll igår! Fotograferingen var asnice, helt sjukt hur snygga o fina alla var! Fixade mig hos Amanda och det första som krånglade var ögonfransarna - det är så jäkla svårt att sätta på lösögonfransar själv det säger jag då bara. Jag var sist ut med håret eftersom mitt skulle lockas på tre olika sätt, haha. Men det blev jättefint!

Åkte till Sandra för att möta upp de andra (inklusive min kavaljer) och sen for vi mot Gammelgården! Frisyen släppte dock en aning under bilfärden så Lojs fick komma och rädda mig men det ordnade sig snabbt! Vi var där i nästan två timmar och jo.... det var så att man fick kramp i kinderna av allt leende.

Sen väntade två timmars paus
och inväntan på mat så vi poppade Champagneflaskan jag fått av Besan och mös hemma hos Sandra!

Väl på Orrskogen klockan 18.00 så gjorde vi publiken sugna och väntade en kvart innan jag och Cj tog täten och gick in på röda mattan!

19.08 - var fasen är maten?! Haha, shit vad hungriga vi var! Dock var det inte konstigt att maten kom en kvart senare än väntat då folk inte hade vett och satt på sina platser när maten skulle komma. Ajabaja.

Sen vart det kaos och jag erkänner att jag faktiskt blev svinarg för att: MAN GÅR INTE FRÅN BORDET FÖR ATT RÖKA ELLER UMGÅS MED ANDRA FÖRREN ALLA HAR ÄTIT UPP. Idioti. Det var faktiskt ingen paus mellan förrätt och varmrätt. Men mellan varmrätt och efterrätt. De sterssade så jävla mycket och åt snabbt att man inte kunde äta i sin takt för att man tappade matlusten.

Sen for hälften av folket till Vansbro, dålig stil folks. Hörde i efterhand att det inte var så rock n' roll, Vansbro står iaf kvar idag och cruisingen är nästa år också men det är inte studentbalen. Vi som var kvar hade dock riktigt roligt och dansade på som bara den!! Speciellt Jag & Carl-Johan, Anders & Jennifer, Marius & Sofia och Issa & Henke! Grymma var vi!

Dock åkte fler och fler och i slutet på kvällen var vi kanske 50 kvar av 146, men vi hade jäkligt kul ändå ska ni veta! Kände i början att det var mitt fel som arrangör att de åkte och jo till viss del är det de eftersom det inte dög åt vissa men annars nej.

Nu blire bildbomb ett!












/Nat






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Super trevlig kväll. !! :) det vart nog lite missförstånd för vi gick ju ut men det stog inget och vi hade inte hört något om att man inte fick gå ut och ta luft, sen sa ju sussane att man fick gå ut på balkongen, sen sa du senare att man skulle vänta på alla. så allt vart lite krångligt. men jag tyckte faktiskt freeride vart lite väl högljuda på middan, och många som inte riktigt lyssnade på talaren synd nog. annars en toppen dag kväll! :)

2011-06-05 @ 20:09:31
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0