Which bone in her body should I brake first?

Inga klädbilder, sorry.

Ska istället gnälla, visa inget som helst tålamod, presentera en nyhet och avsluta denna mening med att jag gillar enhörningar.



hemma. Säng var iaf bäddad när jag kom, schysst morsan. Inte nog med att Cj av misstag hade klickat i e-biljett på min tågbiljett så att jag inte kunde ta ut den utan tog en kölapp på sj-centret och hade nr 708 när skärmen för Inrikes visade 610 (med 15 innan avgång, tur att det var fel på systemet!), utan såklart så skulle Sj klångla lite också innan jag kunde komma hit! Mm, vad vore en tåresa till Dalarna utan försening?

Men här är jag och regnar gör det också, min personliga sol är kvar i staden mellan broarna (okey, fel eftersom den benämningen endast gäller Gamla Stan), eller ja, i Enskede. Har lite Starlight här i Malung ändå - alla flyttade ju inte efter studenten precis - så jag kan nog klara mig ett litet tag i detta samhälle som enligt Vecko Revyn är en av Sveriges sex bästa partySTÄDER. Pfft.



Skall vi byta till munterhet? Nä, vi fortsätter liiiite till. Jag saknar redan min klass som jag varit mamma åt i tre år, var tog åren vägen? We are no more och det kommer att ta ända fram till hösten att fatta det. Och sen alla de som jag har gått/känt med sedan barnsben? Amanda, Evelina, Nina, Karl, Anders, Anton, Henke, Ida E, Sanne och sist (tror jag) men inte minst Sandra. Har det varit svårt att träffas under de här åren kommer det att bli svårare. 

Sen alla de som man har mött och varit tvungen att lämna nu.. helst sinnes... kommer mer liknande inlägg.


Nu byter vi ämne, jävlar vilket långt inlägg!! Haha, är så trött så jag håller på att dö också. Imorgon har jag en massa skit som ska göras, det ska fixas med pengar, skrivas tackkort, packas upp presenter, sätda ur Cj's lägenhet och fikas med diverse polare!

Och nyheten är simply att jag ska nog kanske ändra lite på bloggen och till att börja med - för att framhäva mig och musiken mer så kommer det att komma en "dagens förjävla sköna låt" varje dag. Och ni finner den antingen i en youtuberuta som vanligt eller som länk i texten någonstans. Glömmer ibland av att prata om mig och musiken eftersom det blir lite mycket för mig sometimes. Haha. men så äre, kanske inte alltid står men den finns där!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0