fever all through the night

feber + magkatarr + less money than last week + bestulen = skitsur + ny sorts stress + inga konserter = besviken + arbeta ihjäl mig = osocial

och jag som redan är utbränd tydligen? Checkade i torsdags eftersom jag krampat så jävla mycket och låter hela tiden i magen och jovisst - magsår incoming! Om jag inte skärper mig, äter annorlunda och stressar ner. MEN HUR FAN SKA JAG GÖRA DET?!

nepp, inte ser det ut som att det blir någon resa för mig och älsk, inte kommer jag att kommer ner mer heller. Miss Negative speaking. Fan, om jag får jobb kan andra också få det. det är bara att lyfta röven ur soffan och gå ut genom dörren.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0