Babe, don't leave me

Det är min snygga babes sista kväll här i Malung - och såklart så blir jag sjuk. Vaknade i morse och kände att.....det kändes inte riktigt rätt. Hm, för andra gången den här månaden så har jag urinväginfektion. Yey. But this time..it's worse. Don't panic!! Jag pissar blod. Fresh. Hur härligt är inte det. Som de säger: blod är tjockare än vatten. Det gör ont kan jag lova. Så nu måste jag hålla mig så länga jag kan innan jag går på toa och jag måste fortsätta så hela kvällen. Menmen, nog med äckelpäckel.

Käkat hemma hos mammsen (när CJ  är här bor jag hos honom - ofc). mumma! Nu chillar vi och kollar på film! Och senare ska vi kolla på en av mina favvofilmer - Historia, Def Leppard. Åhhhh, vad jag älskar dem! ♥



Ha en trevlig afton!

/Nat

Kommentarer
Postat av: linda

hej :)



krya på dig! :)



kram linda :)

2011-06-24 @ 13:15:32
URL: http://twilin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Krya på dig :( <3 <3

2011-06-26 @ 22:13:09
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0