What is it?! Caught in a mosh!

Haha, jag tog ca 400 bilder under helgen så det finns en hel del på lager åt er fortfarande! Har varit nere och fikat med Yrsa, vi fick fick oss en lång behövlig pratstund. Härligt! Tog dock inga bilder, jävlar vad dålig jag är på det alltså. Då blir det inte lika kul att läsa, haha.


Haha, en brud som var sjukt trött på fotografen. Inte så vackert, men det är insidan som räknas.

Har haft för mig mycket Londonfasoner de senaste dagarna med papper hit och dit m.m. Börjat få grym seprartionsångest också, vilket är normalt och något man alltid går igenom tydligen. Kalla fötter helt enkelt! Men, man vet ju inte hur det är förrän man är där! Det kommer säkerligen att bli hur bra som helst - allt löser sig!!

/Nat

Kommentarer
Postat av: marie

Haha, asså jag är jättedålig på olika stilar å sådär.. Är Ella Fitzgerald jazz? I så fall har jag nog provat lite :D



Åkte du över till london på audition? Jag skickade en demo :P

2011-07-06 @ 19:41:21
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0