Thai Boat och nattdopp

tjenare fuckers. har ni det bra?

Har fått mig en släng av förkylning som satt sig i näsa och hals och kunde fan inte andas när jag vaknade igår men trots det (man är ju liksom inte lat) så följde jag med svärmor till Tyresö för att agera smakråd, hur fint som helst!

Efter hennes shopping drog vi och handla och sen blev det bullbak! We did it my way on the highway - alltså klippta bullar med mycket fyllning, annars är det ju bara bröd? Bullar är ju känt för att ta lite tid med alla jästiderna så det var knappt så att jag hann och duscha innan vi skulle käka middag.

Vi tog cyklarna till Skanstull och käkade middag på Thai Boat allihopa - båt + thaimat = awsome. Jag tror fan min mage växte 5 cm. Efter en grym middag så drog jag och Cj vidare till Årstaviken och badade, badkruka som jag är tog det mig 5 min att komma ner, trots att det var rätt varmt. Skäms nästan över att säga att det var mitt första dopp för i år och antagligen mitt sista.

Blöta och trötta i kroppen cyklade vi hemåt, jag blev påkörd av en annan cyklist som kom i 120 ner för en backe och cyklade rakt in i en folkgrupp. Fint gjort hurru.

Väl hemma väntade te och bullar, en skön säng och en varm dusch, helt perfekt dag alltså.





Thai Boat, riktigt trevligt ställe och väldigt bra mat!




Nattdopp, inte så kallt som väntat.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0