I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother

I'm a sinner, I'm a saint, I do not feel ashamed.

Glömde skriva att vi skulle på bio igår också.
Vi drog på bio igår! Jag, Cj och Carl Magnus. Alla vi käkade middag här hos fam. Öster, nice and easy, sen började det bli lite kort om tid innan vi skulle hämta ut biljetterna så vi fick skjuts av svärmor till Sergel. Väl där stack vi och hämtade biljetterna, jag stoppade dem i väskan utan vidare och sen drog vi på en snabbvisit hemma hos Monséns på Malmskinnargatan, helt sjukt fint hus och lägenhet! Satt där och snackade sen drog vi till bion, kanske lite väl sent.

Väl där drog jag fram biljetterna och både jag och Cj konstaterade att det var sal 9, stack dit med alla grejer vi hade, kom lagom till reklamen, men så var det någon som hade tagit en våra platser? Alla tre kollade på biljetterna och blev förvånade. Så vi satt oss längre ner, tänkte under tiden vi flyttade oss att - så här såg inte trailern till den här filmen ut - hmm.... Och efter ca 10 sek utbrister Cj: Vi är på fel bio! I absolutley knew it. Jag hade lagt märke till att det stod Söder högst upp på biljetterna men inte tänkt ett steg till.

Illa kvickt stack vi ut från salongen och jag börja asgarva medan killarna också kom på att vi inte bara var i fel salong utan helt fel bio. Så. Jävla. Roligt! Tur för oss så gick Harry P på Sergel i rätt tid så det var bara att boka om och få biljetterna på återförsäljning.



Vaknde i mosre och kunde inte andas alls - typ. Helvetesjävlaskiiiiit! Bakade igår för att jag hade tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Gå på museum tråkig som jag är? No fuckin idea. Egentligen så borde jag stanna inne och kurera. Men det känns ju så jävla dumt att inte göra något när man är hos någon annan. Get it?

/Nat





Kommentarer
Postat av: Nelle

sv: haha vaa, nej eller jag åkte buss mot bredäng vid typ halv 11-11 igårkväll! Kan det ha varit där du såg mig? annars måste du nog ha sett någon dubbelgångare! haha kul ändå! :)

2011-07-30 @ 12:47:12
URL: http://nellebosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0