..

Tack den fegisen som kommenterade anonymt. Jag är i lättare deprission vilket är samma som psykisk obalans. Är jag kapabel till att mörda någon för det? Knappast, aldrig i livet. För alla männsikor är olika. jag har faktiskt människor i min närhet om du inte tror det och det är inte utan hjärna och hjärta jag skriver. TANKAR inte TYCKE. Min bokstavskombo är N-A-T-A-L-I-E.



Jobbig kväll. Oj, så jag tycker om min Linnea, världens bästa - finaste! Saknar dock min älskling extra mycket den här kvällen när allt är slut, när alla är med sina, när jag återigen ska lägga mig i sängen ensam. Som vi har haft problem för att det är jobbigt att vara ifrån varandra, mest mitt fel som är kanske lite mer sotis än erkännt (faktiskt, gillar inte att dela med mig), men det är alldtid jobbigt att vara ifrån den man tycker om allra mest. Jag älskar min man, det gör jag, och som sagt tid har ingen betydelse. Allting har en första gång. Även den första separationsångesten.

/Nat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0