all the people that you see in the night

Jag är helt jävla slut vill jag lova. Började morgonen med att köra magövningar tills jag kom på att jag typ har 5 yogafilmer. Jag brukade ju köra Yoga rätt ofta förut för magens skull men på senare tid har det blivit mindre med det tyvärr! Jävligt bra träning att köra hemma är det iaf! Filmerna är på 1 timmars pass och oftast i 3 olika delar. Körde en film i morse och jag har fasen inte varit så jävla dö i kroppen på länge. Haha.



Får se vad jag hittar på resten av dagen, halvlek i SVE-AUS just nu, kanske ska kolla klart på den.. Rätt fint väder så man kanske skulle ta en tur och fota lite och kanske lära sig kameran ordentligt också - självklart tillsammans med massa bra musik!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0