4 timmar till jobbet

Rätt dåligt med folk ute igår, mest malungsfolk bara för att Farbror Fläsk spelade i tältet. Även Jonas och gänget spelade, som "förband" åt Fläsk, haha. Stod hos Marielle (som inte hade några kunder) hela kvällen men drog hem en timme innan stängning.

Fyra timmar till jobbet drar igång och jag tror nog att det blir rätt mycket folk! Var ju och lärde mig hur kassan funkar igår men jag är ändå skiträtt för att slå in fel bongar. Eller inte göra klart för att jag glömde ta ut kvittot. Eller göra fel med notan. Jag har inte jobbat såhär på i alla fall 10 månader liksom - och då med en annan kassa. Sånt här är alltid svårt, första dagen är alltid svår. Men det ska nog gå bra!


Jonas och gänget


detta var vad jag fan när jag kom hem..

Hörs imorn, börjar 3 varje dag! Like you care.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0