you've ruined me

Jag är nära bristningsgränsen. På riktigt. Går inte allt som det ska på måndag, är jag förstörd, min framtid bortblåst och jag måste sätta upp ett nytt mål. Jag vill inte sätta upp något nytt mål. Jag kämpade, fick förhinder, fortsatte och svalde klump efter klump i halsen, för att jag skulle klara av detta, kämpade, lättade, la min framtid i någon annans händer, ett par händer jag litade på, men de har tydligen släppt taget och låtit mig falla och på måndag når jag botten om de inte fångar upp mig igen.
Jag vill inte ta ut något ut förskott, men jag har förlorat min tro på hopp just nu.

Tumblr_la8yh0ehtc1qzb1q3o1_500_large

Allt jag gör är gjort för att inte gå hela vägen - så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Det känns i alla fall så.

Och nej, jag deppar inte ihop. Men mitt liv är inte rock n' roll just nu.

/Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

En parafras på en Bon Jovi-dänga:

"I'll be there for you..."



You know where to find me.

2011-02-04 @ 19:30:29
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0