You have been the one for me


Dagen har börjat med begravning. Det var riktigt fin och jag är väldigt glad att Sverre (morfars barndomskompis) var där. Han är spelman och spelar dragspel liksom morfar gjorde en gång i tiden. Så det var helt okey.

Sitter och chillar med moster och morsan nu och ska snart ta en snabbdusch och fixa mig, sen ska jag nog vara med Cj. Fint det! Imorn åker han igen så då blir det nog fika med Mandy och Evsi - oh yeah.



Keep in touch with mama kin, tell her where you gone and been.

/Nat

Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Jag tycker att din blogg är tokbra, och har därför lagt till den som bloggtips, hos mig!



Hoppas det var okej, och keep up the good work! :)

2011-01-05 @ 00:38:56
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0