wir lieben autos

Tjenna, två dagar sen sist. Missed me? Nä, trodde inte det, jag har inte saknat er heller!
Igår var det alldeles för mycket så jag hann aldrig skriva. Skola-hem-duscha-äka och äta-studentmöte-woops klockan är kvart över åtta-sova hos cj = min dag igår = TIGHT.

Men allt är klart inför studentfesten imorn, ska bli awsome! Hoppas att det kommer mycket folk, och ni som läser det här som bor i Malung och tvekar - KOM!

Temat för kvällen imorn är Hollywood, vilket ger en 100 alternativ om inte 1000. Många förväntar sig säkert en typisk 80-tals-pudelrock-look av mig men jag skippar det denna gång - det är ju ändå typ normalt..
Laura Croft eller riktig glamdrottning blire för min del! FUN. Girls just wanna have fun. Haha.

Min man har åkt iväg till sthlm för att sedan åka vidare till Crans Montana (Schweiz) så honom får jag inte se på en och en halv vecka typ, menmen, jag hoppas det kommer gå riktigt bra i JVM för honom! Ja, för de andra svenskarna också såklart!

Läs den här artikeln också, FY PÅ DIG VINCE NEIL!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0