that the bird bird bird, yes, the bird is the word

ooooh, jag är så jävla glad! Allting är som ett underbart gitarrsolo just nu, magen knyts, munnen späns till ett löjligt leende och ögonen blir alldeles blanka. My man is coming home. AWSOME.

Jag är en rocker med känslor. Jag tycker det är så skrattretande när man ser folk som håller allt inne bara för det skulle förstöra deras "image" annars. HAHA, säger jag bara. Sooner or later så faller man platt för något eller någon. Man ska vara sig själv och jag är blandning av allt. Jag kan säkert vara kall och obrydd sometimes, but that's only sometimes. jag är tuff, men jag är inte elak och jag är känslig. Det erkänner jag!

Nu, some awsome pics of Janes Addiction!





/Nat

Kommentarer
Postat av: Sickbitch

grymma bilder! gillar bloggen din :)

2011-01-03 @ 10:25:50
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0