part of what nobody knows

Tumblr_lf2ehrtgh11qbfywyo1_500_large
Jag älskar det engleska talessättet "It's not my cup of tea". Sen finns också "That's another cup of tea". Haha, love it.

Bra dag idag, trots att jag varit frusen sen vi kom hem från backen! Var på middag med cj och hans familj på hotellet som sagt, trevligt! Men hotellets service kan man ju snacka om, fråga en som jobbat med mat sedan barnsben liksom.

Imorn blire ännu en dag i backen, förhoppningsvis så är det varmare och mindre blåsigt, och sen blire nog en kväll framför tv:n på det med solsidan som sätter igång!

/Nat

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar också det uttrycket. Jag älskar det så mycket att jag tryckt upp en pin med texten på, som jag har på min skinnjacka :)

2011-01-16 @ 00:13:50
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Great. Vart finns rockaffärerna? Något speciellt ställe? Eller bara på bakgator? :)

2011-01-17 @ 14:54:20
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0