Moonlight Serenade

Mysig kväll igår om än i brist på grejer att göra. Kinamat blev igår och det blir det idag också - fast med sandra den här gången. Ikväll börjar nån mini-serie på 3:an som jag har suktat efter i flera veckor och det erkar sjukt jävla bra! Svärdet och Spiran heter den och jag skulle nog kunna säga att jag rekommenderar den!

Nyheter/skvaller från rockvärlden:

  • Sebastian Bach och hans fru separerar efter 18 år tillsammans. Hm, jadu Mr. Bach, jag hoppas för din skull att det inte är droger som tagit över dit liv igen...
  • John Lennons kostym som han bar vid omslaget till albumet Abbey Road har sålts för 46.000 dollar. Det är ju helt sjukt!
Sen tänker jag bara tillägga att Rock am Rings line-up är mycket förvånande hittills. De som alltid brukar vara värst när det gäller att kötta på med metalband, har nu bokat Coldplay, Mando Diao och Kings of Leon ofc as well as In Flames, SOAD och Volbeat. Imponerade, faktiskt. Eller?

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0