in this bright future you can forget your past

Som sagt har jag varit i Mora idag och det jag skulle handla var en bäddmadrass och ett täcke, men jag failade. Haha. Bäddmadrass får mamma köpa och sen kom min kompis Gustav på en brilljant idé och löste mitt täck(?)problem! Inget täcke, ingen bäddmadrass!

Däremot kom jag hem med en hel del andra fynd! Bilder ser ni ju nedan! Köpte en kökskniv också men den har jag förlagt.. Ny plånka som kostade 50:-, tre st (den största fattas på bild) lila förvaringsboxar med lock 90:- Dollarstore, 3 st vardagsskålar 40:- Dollarstore, foundation 49.50 :- H&M, Ett bäddset 150:- Jysk,  röda spetstrosor 19:- cubus, OCH mitt stooooooora fynd - en skinnjacka (fakeskinn) med fodrad, avtagbar krage + bälte, alltså = pilotjacka - 149 spänn på cubus! Tidigare pris var 499:-! I'm happy!







Vilka kap!

/Nat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0