hey, it stands gullible on the ceiling..

...so it did and you stole my lungs.

Skön dag hittills. Piano + engelska - nothing more, nothing less. Jag och min man möblerade om lite i mitt rum igår kväll så jag ska ta lite bilder snart så ni får se om vi vill, haha.

Funderar på att ta mig en riktigt tjejkväll ikväll, ensam eller med någon får vi väl se. Basta kanske?, ansiktsmask, hårinpackning, fixa naglarna på fingrar och tår, lyssna på massa rock (ja, det är min typ av tjejighet, haha), en gammal chick flick, en tidning och massa choklad. Skulle gärna ta ett bad också, men jag har inget badkar...
En sak är säker iaf - jag fryser nå så inåt helvete.

Na-8_large

/Nat


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter mega mysigt, badkar skulle man ju haft :)

2011-01-21 @ 18:59:12
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0