Fyfan vad jag är bra

1743 ord senare är jag klar med förklaring av mitt liv. Den vart bra, faktiskt. Mycket personligt men jag är rätt nöjd, skönt att skriva av sig. Så nu till veckan ska jag få en glömd uppgift sen är jag klar med alla skrivuppgifter för att bra tag!

Vi ska också få lite struktur i den turnée som jag och min klass ska göra. Vet ni hur kul det skulle vara om vi fick komma iväg eller? Turné runt om i Dalarna och Värmland - fast bara på skolor men wtf - det är kul ändå!

My love ringde nyss och sa att han snart var hemma. Jag hade räknat med att han skulle vara hemma vid tio... Så nu ska jag panikduscha i kallvatten (mmmmmmmm......!) och fixa och trixa lite så att jag är klar när han kommer och hämtar mig!

PS. Imorn mina vänner (ni som går på MSG eller tar stud. 10 juni), imorn är det 6 månader kvar! 6 månader kvar av vår gymnasietid, hur awsome is that?! Vi är fria snart! Vi har EN TERMIN KVAR. DS

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0