Finding neverland

Jag gråter varenda gång jag ser den filmen. Alltså Finding Neverland. Med Johnny Depp, Kate Winslet och Freddie Highmore. Gryyyym film!

Jag såg ett program om plastikoperationer idag. Det gör mig arg att höra och se att många av dessa som går igenom operationer inte gör det för att de själva inte är nöjda med sig själva - utan för att de vill följa idealet. Idealet av vad de tror alla killar i världen tycker om. Gör man en plastikoperation för att man själv inte är nöjd med någonting - fine! Men gör man en operation för att följa ett ideal, en illustrerad perfektion - then you have to ask yourself who YOU really are. Det enda idealet jag följer är mitt eget. Det ska man göra. man ska vara sig själv. Är "sig själv" med stora bröst för att man inte mådde bra med sina naturliga - then it's fine. Det är min åsikt. Jag kan dra ut på den hur långt som helst men jag tycker det räcker såhär. Hej o hå!



/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0