Rock on sister!

Jag blir så jävla glad över alla små grymma kommentarer jag får av er läsare, I salute you!

Jag har fortfarande inget jävla nät, får nästa vecka, varför fan ska min lillebror alltid få sin vilja igenom?! Han ville byta nät och mamma bestämmer att vi byter nät... och så tar det två veckor för byte, jävla skit. Nästa torsdag, underbart... not. Nästa torsdag åker jag antagligen till STHLM för att mannen kommer hem från en Europa tripp. Jag blir sådär så att jag velar lite, jag ska flytta till london och jag måste spara så mycket pengar som möjligt för det är allt annat än billigt att bo i london! Har sökt en del stipendier men råkade missa ett lokalt så jag blev lite sur..

Sjuk är jag också, har haft feber hela jävla helgen och idag beter sig folk som att jag inte FÅR vara sjuk, jag är människa jag också - om ni inte visste.

Löning på fredag också, så jävla gött!! Och imorn blire nog skola igen, tror jag. Bara jag slutar ha ont i huvudet och slutar ha ont i gommen (INTE HALSEN!)

Bybye, hörs imorn!

/yours truly Nat

Kommentarer
Postat av: Larsson

Gillar din blogg görmycket!

2011-02-22 @ 17:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0