My eyes are bleeding



Ja, fan i helvetes jävla skit - jag gråter fansen snart blod.
Jag vill av hela mitt enorma hjärta åka på Downloadfestival, Donington Park i England - men det krockar med min jävla student. Varför kan inte vi som så många andra gå ut en vecka innan, trots långhelgen, andra går ju som sagt ut då!! Den festivalen slår alla andra - för mig iaf. Och varför vill jag NU mer än någonsin åka? Because the gods wants me to be there, DEF LEPPARD wants me to fuckin be there and I fully understand them!
De har fortfarande inte släppt några tourdates (mer än detta) men de säger på sin hemsida att "något stort kommer att ske om några dagar", COME ON, GIMME! Gosh, kommer de in till Sverige då faan, ska de ännu en gång bara köra USA runt, Europa vill ha också ha the Leps! MEN: om inte Muhammed kommer till berget, får berget komma till Muhammed!

Jag är på bättre humör (trots förkylning) den här veckan, att tala ut var vad som behövdes - det är förjävla viktigt! Så nu är allt frid och fröjd igen, haha.

Fått mycket gjort idag också, så jag är riktigt nöjd och det är skolreceptionen också! Showarbetet flyter på och jag har fått hem mina skoluppgifter inför London! Usch, jag oroar mig faktiskt lite över sommaren och jobb och grejer - det måste lösa sig bra! Jag vill ha en bra sommar i Sverige! Ja, jag vet, jag är bara borta ett år men det är svårt när man ska lämna allt - speciellt Cj. Men nu pratar vi om något annat! Eller gör vi?



/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0