Mustang Sally

Okey, som ni fattar så är jag inte back on track med bloggandet, annars hade jag bloggat igår. Jag är ledsen, besviken och tappar faktiskt hoppet lige grann - vilket är lite som att som kille tappa tvålen i duchrummet.

Jag är trött, har sovit som en stock inatt dock och så fort jag har slutat så ska jag dra till mormor i Utsjö och hämta mitt arv efter morfar - en mörkblå Volvo 850. Usch, vad jag saknar morfar men det känns skönt att jag kan ta hand om något som han tyckte väldigt mycket om. Det blir ännu en bebis. Jag har mitt piano, två gitarrer (en nylon- och en stålsträngad) och trumsetet.

Så Lule och Cj följer med mig ner dit, Lule mest för skjutsens och batteriets skull - jag vill inte göra det själv, det kan ju faktiskt explodera - och sen stannar jag och grabben på middag hos mommo. Det är synd om henne och hon vill ju ha besök.

SONISPHERE BLIR! FUCK YEAH! Globen Arena Open Air it is! Band är dock inte klara än! 

Vi kaaaanske hörs senare, we'll see.

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0