Level: Retarded


Uppe med solen? Typ iaf! Har sovit det mesta av natten och nu när jag vaknade så har det tydligen varit norrsken.. Kul, att jag missa.  Aja, jag har upplevt det två gånger redan så, jag lider ingen brist, haha.

Jag känner att det här kommer att bli en förjävla bra dag och jag börjar den med en kopp te och sedan en dusch!
Tror inte jag kommer hinna skriva något mer än det här inlägget idag (som att ni bryr er?)

Hursom, så ska jag dra en lunch och leta present(er) med Blondie, fint det! Sedan ska jag väl förhoppningsvis möta upp min man, vilket kommer att bli awsome, för att sedan dra till Kissie och fira henne på kvällen - ännu mer awsome. That's my life for today!



För dem som inte hunnit med Wackens releasers så kan jag meddela att både Bullet och Crashdïet är bokade!

Och för dem som kanske redan vet det men inte hunnit kika på dagens nyheter så kan jag säga att den finska festivalen Sauna Open Air Festival har kommit ut med sina första band - Ozzy, Halloween och Saxon!

Ja, den läste jag också för någon dag sen att The White Stripes lägger av. Fan, det är sorgligt.. Shit såhär efter 13 år. Ni kan läsa mer om allt detta på Rocknytt!



/Nat




Kommentarer
Postat av: Mika

HAHA MEN NATALIE! XD Vilken otroligt fin bild :D XD

2011-02-05 @ 14:09:14
URL: http://nathifa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

JAG BRYR MIG :D Hehe trevligt å prata lite! :)

2011-02-05 @ 14:44:12
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0