Jazz och kulturkrock



Usch, det värsta som kunde hända mig, har hänt, saker och ting kan fan inte bli värre just nu. Eller jo, lite värre kan det allt bli. Jag har blivit tvungen att flytta, VI har blivit tvungna att flytta från vårat hus. Det hus som jag har växt upp i och vistats i ända sen jag föddes. Jag mår så jävla dåligt över det och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Det där jävla fittkörkortet skulle fan vara närmare. Okey, det är bara någon vecka kvar sen kan jag flytta ner till min mormor för jag kan inte bo i en jävla lägenhet och sova i samma jävla rum som min syster. Det går bara inte. Fatta att flytta från ett hus till en jävla 4:a. Jag hoppas fanimej att vi får en 5:a snart för annars går jag under. Jag vet inte vad jag gör just nu.

/Nat 

Kommentarer
Postat av: Anna

1. Du har en pojkvän. Flytta dit. Ta över stället. Visa vem som äger vem ;)

2. Mormor är alltid ett bra alternativ, även om hon bor i Utsjö ;)

3. Plugga nu då, så det bara är ett par veckor till punkt 2! :)

2011-02-17 @ 20:02:37
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0