Go Johnny go

Fan alltså, vi måste få vårat ny nät snart, jag blir gaaaalen! Jag vill blogga som vanligt, jag vill vara social, jag vill rätta till mina bilder (jag råkade av misstag ta bort programmet på datorn för att jag ville ha den gamla versionen) jag vill lägga upp bilder osv osv - när JAG vill, inte när nån annan vill det. What the fuck, jag hoppas på slutet av veckan..

Jaha, första lovdagen har börjat riktigt bra! Lite sovmorgon, riktigt frukost och sen en sväng på gymmet! Fick sällskap av Sandra också, och imorn - om vädret tillåter och är lika fint som idag - tar vi en tur i spåren, om inte så drar vi och simmar lite! Alla kvällar fram till på torsdag ska jag ägna mig åt teori. Teori, teori, teori! Men vafan, förhoppningsvis ska jag bara behöva plugga det en gång, alltså en period.

Och Paul Stanley ska bli pappa igen! Vid 59 års ålder sådär, haha, cooooolt.



Men nu blire käk, hare gott!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0