Chocolate

Yes, jag är chokladbrun i håret, mot det 70%:a hållet, haha! Tyckte det behövdes fixas lite, ska fösöka klippa mig till veckan också, det är ju asrisigt mitt hår... måste göras något åt!

Igår blev det en SPA-kväll, så nu är naglar (tår som fingrar) fixade, huden renskrubbad (inte som på hamamet i turket dock, eller hur Caath?), ansiktet återfuktat och håret i ny lyster! För er som tonar eller färgar ert hår eller vill men inte vågar så kan jag säga att min favorit är Schwartskopf! Bild kommer någon annan dag, jag har ju inte min egen dator...


Hur fan gött äre inte med lov? Förjävla gött, massa kompistid inbokat till veckan, Sandra var ju här en sväng igår och ikväll bär det av till Kissie och mysa med henne och MLI! Imorn blir det jobb..!

Dagens låt: Back from Cali - Slash ft. Myles Kennedy
mmmmmm♥

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0