Where I lay my head is home

Hemma i vår pluttiga lilla byhåla igen efter några grymt sköna dagar i Stockholm. Ja, för det var dit jag åkte, mest för att hjälpa min moster flytta men också för att som sagt komma härifrån! Flytten tog oerhört mycket kraft men det var det värt, jag går hellre och lägger mig dödstrött efter att ha varit koncentrerad och flitig en hel dag än tankspridd och inte en tanke på sömn överhuvudtaget!

Tisdag, onsdag och mer eller mindre hela torsdagen gick åt till att flytta, så sista dagarna bodde vi på hotell, inte fy skam men det kändes jävligt fel när man är van att ha någonstans att bo i stan (okey, det har jag fortfarande, haha, men inte hos min moster), det var ju meningen vi skulle ha åkt i fredag men ärligt talat var vi slutkörda och jag orkade inte köra 4 timmar i mörker, speciellt inte när fortfarande är rätt ovan vid långkörning!

Men vet ni vad vi gjorde i fredags då? Det har varit planerat sen jag åkte faktiskt (fast vi hade planerat det på torsdagen egentligen..vi hann inte riktigt det) - we went carhunting! WOOHOOOOOOO! Inte till mig då som redan har en bil, haha, men jag tycker ju själv att jag var ett grymt bra stöd (eller hur Kat?) till min kära moster! Och vilket kap sen, ojoj, bästa bilköpet jag någonsin lär uppleva, okey, nå, det vet vi ju inte än men som det ser ut just nu!

Sen blev det julklappsshopping, så nu är en hel del fixat! Blev även lite av det i morse också. Sen drog vi upp mot kära Dalarna och när jag kört i lite mer än 2 h möttes vi av en snöstorm så då fick faktiskt Kat ta över ratten (sommardäcken sitter fortfarande på, heheh) ifall det skulle hända något med bilen. För det är ju bättre om hon kör då, haha.

bilder kommer! Har massor med bilder på världens finaste kissar!

Nat

Kommentarer
Postat av: Katarina Åström

Tack för hjälpen Natta. Utan dig så hade jag nog brutit ihop ;-D

Bilköpet gick ju riktigt bra, det var ju tur att vi gillade samma bil fast å andra sidan så hade det inte spelat någon roll för det var ju JAG som bestämde ;-))

2011-12-04 @ 00:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0