All I want is to feel alright



lång dag och längre blir den. Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till. Varit frusen hela dagen, började må illa här på eftermiddagen och nu så skulle jag helst av allt vilja spy. Jag bad Gustav stoppa mig i en påse. Vad för sorts påse sades aldrig men jag har en idé om en vakuumpåse och med min galna fantasi så menar jag att vakuumpåsen ska suga luften ur mig (om jag har någon kvar, hmm? haha) och när man öppnar den igen så får jag luft och kan andas. Jag vet, jag är inte normal ibland. Men hallå, om folk kan få visioner om teleportörer som bryter ner oss i microparticlar (?) och nerfrysningar så att de senare kan komma till liv så why not?

Har även massa eksem på halsen, i ansiktet och på ryggen - som jag fick för mig var bölder. Det är ett normalt beteende för mig. Jag tror alltid jag har nån allvarlig sjukdom. Hypokondriker är förkortning för beteendet. Blev påmind senast idag om hur jag beter mig. Jag har iaf inte gått så långt att jag fått för mig att jag har AIDS i alla fall...haha!

nej, det här blev ett konstigt omgjort inlägg, men whatever! My house, my rules.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0