The world is a vampire, sent to drain

secret destroyers, hold you up to the flames
and what do I get, for my pain
betrayed desires, and a piece of the game
even though I know-I suppose I'll show
all my cool and cold-like old job



jadu, vissa tänker ju inte längre än näsan räcker. Synd. Ihärdigt och egoistiskt. Vissa här i världen (de allra flesta) har ju faktiskt något som kallas för känslor, förvånande hur mycket folk här i världen som glömmer bort det. "Den bästa metoden att lyckas här i livet är att alltid gå på tårna. Andras tår". Det är nog som vi sagt så många gånger förut, man måste nog fasiken bli elak. För är man snäll så är folk elaka, men är man elak då böjer sig folk likt bugande invånare inför sin kung. Eller hur Sandra?

Nej, coachade lite i morse, first time, svårt! Men bara jag får ordning på hur jag ska arbeta så blir det nog bra! Om ett tag ska jag iväg och kika på hus (jo, vi kallar det för hus, det är egentligen radhus men whatever) med Kat, det blir fint!

Kallt ute idag, dock inte ett enda snömoln på hela himlen, jävla skit. Dessutom ligger jag i krig. Med min omgivning så att säga. Sen är det ju som vanligt ett krig inom mig också, haha. Ingenting ovanligt precis, alla ligger i krig med sig själva ibland.

Wham to the bam to the thank you ma'm!


Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0