Sista rycket!

Myskläderna är på, raggsockerna också så nu är det bara att köra igång! Några fler paket ska slås in, sen ska det bakas lite bregottkakor och mamma ska koka knäck! Julmusiken får stå på hela dagen för julkänslans skull. Har inte riktigt kommit in i rätt mode än men det kommer säkert ikväll!

Ikväll blir det uppesittarkväll med julgranspyntning och filmtittning (glöggen hänger självklart med!) sen ska skinkan grilljeras (trad. i vår familj att man gör det kvällen innan för då får man nattäta sen, hehe) och ris a la maltan kokas!

Men nu,
nu väntar jag på att fina Amanda ska svänga förbi på julfika här! Bet nyss av en bit av min framtand, vet inte hur jag lyckades, så nu ilar det så fort jag tar muggen mot munnen. Nice.


den där tröjan hittade jag i en påse bland mamma och pappas gamla kläder, världens bästa myströja! Raggisarna har mormor stickat men de är ett par år gamla. Har ett par nya på gång! Hoppas de ligger i paket imorn, höhö.

bilduppdaterar under dagen!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0