Juldagsparty!

Ja, jag skrev väl inte det igår men igår kväll var det juldagsparty och i och med att det är hemvändarhelg så är det alltid grymt mycket folk! Började kvällen hos Sanne tillsammans med de andra fina flickorna och Simon o Karl och vi har alltid lika kul! Väl på parken drog vi till dansgolvet direkt för där spelade Party Polarna! Sen som alltid när det är mycket folk så tappar man bort varandra, en sekund står de där, nästa är de borta... Letade efter Sandra 1000 gånger igår, haha. Men det är så det ska vara!

Har inte så många bilder från igår, haha, men några iaf. Dem får ni se senare, nu ska jag fortsätta försöka flytta över mitt nummer till min nya mobil.. jävla krångel.

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0