I know it isn't black and white and it's anything but grey

Lite blandade bilder från dagarna som nyligen passerat!

jäst + smör & mjölk + saffran + socker + ägg + salt = vad som är i bunken

har aldrig sett på maken alltså.. Den jäste helt otroligt mycket!

Till och med ur bunken, han aldrig ta något kort men degen låg faktiskt på bakbänken när jag skulle knåda ut den..

min nya vän!



Trevlig kväll igår, haha, it didn't really work out the way we wanted it to.. HC är sjukt överskattat, ett riktigt skitställe. Nej, jag föredrar Harrys hundra gånger om. Fyfan.

Men för er som tycker om Eric Prydz så kan jag berätta att han kommer att befinna sig på HC på juldagen (tror jag det var annars annandagen), lär säkert bli drag men jag aldrig dit igen. Ingen annan av tjejerna heller. Haha. Det var nästan så att man kände sig för gammal, som Ida sa, sjukt. Men sen betedde sig alla som barnungar också. Även personalen.


Fint väder ute, inte många minusgrader och strålande sol och jag VET att jag borde gå ut men jag tänker ägna min dag åt mitt älskade piano. Det är min ögonsten. Det är värt lite kärlek just nu, för den har någonting som "skaver" bakom A:et i C1. Stackare.. ännu mer irriterande är att jag inte hittar vad som ligger på strängen..

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0