FYND!



Dessa retroplagg är fyra av de fynd jag gallrade ur högen min moster ville att jag skulle kolla igenom! Den orangea behöver sys in men det är lätt fixat! De andra sitter som gjutet! Knyt-toppar är ju ett av de plagg som kommit tillbaka och kan synas i många affärer just nu!


Detta är nya grejer jag införskaffat, sånt jag faktiskt suktat efter en längre tid! Är så jävla nöjd med skjortan!



Den här klänningen är också fråm mosters garderob och den ska fållas up och sys in sen är den perfekt! Synd bara att spetskanten försvinner isf men den ska ju som sagt bara fållas. Den är köpt för mer än 10 år sen men om ni går in på Lindex så har de faktiskt en klänning som är nästan likadan, enda skillnaden är att den är v-ringad!



Och här är örhängena jag också fyndade av Kat idag, man kan aldrig ha för många!!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0