Everybody's having fun

Good afternoon ladies and gentlemen! Hur var gårdagen? Min var hur bra som helst! Bästa julen på länge faktiskt. Det kändes fullständigt. Hela vår lilla familj var där och det var ett fint julbord med allt det goda man vill ha! Själv var jag mätt redan efter kallrätterna men jag proppade i mig ändå.. haha. Blev måga skratt och lustiga blickar under kvällen - precis så som det ska vara! Som sagt så lyckades jag nog bra med de flesta klapparna i år och det verkar det som att de flesta andra gjort också!

Första skrattattacken för de andra blev nog när jag öppnade min första klapp, öppnade det nämligen med baksidan uppåt och utbrister "ni har ju glömt att ta bort prislappen på 40:-!" (det var en genomskinlig åhlenskartong med något vitt i) och alla kollade på mig som om jag var dum i huvudet... och när jag vände på lådan så såg jag varför, haha!


"I ar fänni mäg en sliken da Iphone", go ahead och dumförklara mig! Hade önskat mig en ny mobil då min ofta påstår att simkortet men förväntade mig faktiskt ingen då det ofta brukar bli "vi går och väljer ut en så du får välja själv". Happyface!!

Missie var julfin!

Fick lite skönhetsprodukter av mina syskon! Behöver snart byta ut min 10 kg hink med nagellack mot en 15 faktiskt...

Älskar att få saker som jag lägga i min "tills jag ska flytta"-låda!!

Mer bilder sen!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0