En jävligt trött tjej


inte riktigt hur jag ser ut precis.

Ska strax pallra mig ner och hämta mobilen sen börja städa här hemma. Haha, ska vi vara här ska det i alla fall vara rent till  en början! Blir en ganska lugn kväll tror jag, vilket är både skönt och inte! Jag menar, javisst jag hade gärna varit i Sälen på något av ställena (typ Harrys) men att hyra en stuga vet jag inte om jag hade velat göra. Då hade jag hellre, mycket hellre, hyrt en stuga/lägenhet/rum/whatever i Åre för där är det nästan samma sak som i Sälen exept for one single thing - det är inte hemma. Sälen är en timme härifrån, man känner massa folk och då kan man ju lika gärna bo hemma hos dem om det går.

Någon mer som känner så?
Att när man ändå ska iväg och hyra någonstans så är det skönt om det inte är så nära hemma?

Nej, nu ska jag ta mig iväg! Hörs sen!

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller med dig!! :)

2012-01-01 @ 17:35:23
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0