En bra dag helt enkelt!


karl ger mig alltid den förvånade minen när jag snackar snusk (haha, eller sånt som kan tolkas som snusk i Karls hjärna)....

Petrus är en fritänkare utan dess like..

ska det bakas så ska det bakas ordentligt! Degen är på jäsning nu och den är faktiskt påväg UR bunken. Min deg rymmer.. Och det här är FÖRSTA jäsningen, jag ska köra Täpp Lars style och låta den jäsa hela 3 gånger!

mitt favvoförkläde används ALLTID vid jul - jag har ju designat och sytt det själv, höhö.

Har haft en grymt bra dag än så länge och jag misstänker att det fortsätter såhär! 3-4 spelningar inplanerade vilket var på tiden så nu fasen börjar det ta lite fart! Första gången på länge som jag haft en så bra dag som idag!!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0