Det blir svårt att välja i år igen.

Okey, jag har varit jävligt dålig på musikfronten det senaste men jag ska skärpa mig! Senaste dagarna har det varit flera bandslsäpp hos Sweden Rock Festival! För någon dag sedan tillkännagavs det att Sebastian Bach kommer att vara med oss i år och igår annonserades det ut att inga mindre än Motörhead kommer att headlinea! So damn awsome! Så än så länge ser SRF ut såhär:


Och sen Metaltown... Jag fick en smärre chock när jag 1 minuter efter att de gjort första bandsläppet fick se vilka det var. Oh my freaking god alltså....


Ser ni eller?! Jag är väl kanske inte världens metalnörd (av det här slaget dvs) men det här, det här är bra. Och det är ju inte sista bandsläppet för nån av festivalerna heller..

Behöver jag ens nämn att Bruce The Boss Springsteen ska spela på Roskilde?

Nat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0