Charlie Oscar Whiskey Alfa Romeo Delta

Nej, den här dagen började fasen inte bra, haha, usch. Hade ingen bra timing alls! Menmen, alla lektioner gick fint, det är så kul!

Slutade 16.15 ungefär så har än så länge bara varit hemma en timme, varav jag spenderat den senaste halvtimmen till att lyssna på Brus och Co. Min moster hade förvarnat mig om att hon önskat Fairytale of New York och såklart kom den sist i programmet men hur förvånad tror ni inte jag blev då hon tillägnade den mig? Världens goaste moster ♥


HAHAHAHA, tillägnar bilden till alla som har lika dålig (BRA) humor som jag.

Ja alltså att George Michael över huvudtaget sjunger om att ha gett bort sitt hjärta till en kvinna är ju roligt bara det. Hoho. På tal om ingenting så kan jag ju säga att we are walking in a winter wonderland här i Malung nu! Vaknade till ett par centimeters snötäcke imorse sen har har den snöat hela dagen och det lär det göra imorgon också! Nice!

Nej, nu ska jag käka och sedan hoppa in i duschen!

Nat

Kommentarer
Postat av: Sandra

Pappa sa att du fick en låt på radion. Coolt! :)

2011-12-07 @ 18:49:25
URL: http://www.sanera.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0