Can't you be believing now?

Men tjenare!

Om jag ska vara ärlig så har jag inte gjort ett skit idag, fika med familjen är det enda jag åstadkommit - men det är jävligt skönt att inte göra nånting!

Ska fixa mina naglar som blev brutalt misshandlade av flytten och så ska jag ta kort så ni ska få se vilka grymma fynd jag gjort de senaste dagarna! Kat var ju nyss här och hade med sig ett par kartonger med örhängen - gud vad jag älskar såna stunder!! Alla föll mig inte i smaken men jag fick mig iaf 4 par nya örhängen!


tussen föll för lampskärmen!

Sen tänker jag bara passa på att skriva att jag saknar min klass grymt jävla mycket! Gosh, alla våra stunder, haha. Knäppare klass får man nog leta efter! Videoklippet här nedanför är min fd klasskompis Justs projektarbete, han har skrivit både taxt och musik OCH gjort videon. Tycker det är lite pinigt att lägga upp en film där jag själv sjunger faktiskt, blir första gången. Kanske tycker jag att det är extra pinigt när jag liksom har i vetskap att det inte var mitt bästa eftersom jag var förjävla förkyld - det är sant faktiskt. Men nu var det inte jag som skulle skina heller så det gör inget, haha, låten är speciell för alla i klassen då vi alla var med och producerade! Den står för kampratskap.


Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER! EN TÄVLING VARJE DAG FRAM TILL JULAFTON!

Haft en bra helg? :)

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0