can't drink enough whiskey to make it alright



2/4 instrument. Jag äger numera inga fingertoppar och undrar hur fan det ska gå att spela imorn...kan man spela med tejp på? Såndär tunn, tunn, tunn tejp? Man brukar ju säga att man "spelar tills fingrarna blöder" när man verkligen vill något och jag var nog lite för viljestark och överskattade nog mina fingertoppar en liten aning för mitt pekfinger äger inte längre 7 lager hud utan snarare 2, haha. Men för att jag ska bli härdad så krävs det tyvärr!

Träffade min fina, underbara vän Ulrica idag (igår) som jag inte sett på 3 månader och jag lovar det var så grymt skönt! Jag har saknat henne så himla mycket! Började faktiskt gråta the minute I saw her. She did too.

Partir c'est mourir un peu

ps. spelar en aning bättre när jag vill och känner för det än när jag blir påtvingad en gitarr. Who the f doesn't?

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0