Baby, how you gonna get to heaven if you can't take a little pain?

Jag måste ge mig (det har jag sagt förut också va?). På flera punkter. Seriöst. Den mest oseriösa punkten är väl att jag kanske ska lyssna på något än Steel Panther en stund iaf. Har fastnat totalt... Gör inte ni också det? Fastnar på några få låtar som blir era tillfälliga favoritlåtar? I do that all the freakin' time. Men jag lyssnar aldrig slut på nått för det tycker jag är a waste of music. Oftast kan jag inte lyssna slut på något, faktiskt. Helst är det 10 låtar uppdelade i 3 olika genreer också.

Det finns en låt till som jag nöter lika mycket som en torparflicka nyttjar sitt nymalda mjöl och det är Empire Of The Sun - We are the people. Sjukt bra.


Miley Cyrus är ett av mina absoluta hatobjekt, I donät like her at all. MEN jag tar gärna hennes hår, no doubt! Hon ser ju bra ut och så men själv hon som en helhet? nope, går inte hem hos mig.

"Some people like to make all the rules
And tell others what to do
They make it their way so they always win
And the others always lose" - Airbourne


Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0