What came before he shot her

orsaken till upproren i London tros till största del bero på klyftan mellan ungdomar och polisen. Att ha blivit tvingad av Marit att läsa "what came before he shot her" fick precis en mening. Believe it or not. Alla de månader vi tvingades läsa om Englands unga gör att man på nått sätt precis förstår varför London står i brand. Om det nu är den största orsaken till upproren, klyftan, borde de inte ha lärt sig efter att ha gått igenom samma grej för bara dryga 20 år sen då England satt i skiten med sin skinnhead situation.

Mormor ringde igår kväll och frågade hur jag ska göra... jag trotsar, sa jag! Fast om det fortsätter och det går så långt som till flyplatserna ja då vettefan. Då får jag väl åka båt, haha!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0