Ta hand om dig själv!

Det är alltid viktigt att ta hand om sig själv! Jag å andra sidan brukar ha tendens att låta allt och alla gå före mig själv. Jag kan unna mig att köpa grejer sometimes men in the end så använder jag det inte för att jag liksom inte tar mig tid till att tänka på mig själv.

Hårinpackning, ny lotion (trots att man ibland *host* oftast.. i all hast glömmer att smörja in sig), nagelförstärkning, dyrare schampoo och balsam, peeling - you name it!
Unna dig något, ta lite tid i alla fall två gånger i veckan och bara ta hand om dig själv!

Jag badar minst en gång i veckan och då brukar jag ha i badolja så att jag blir mjuk o len i flera dagar efteråt! Ett hett tips för er som vill ha mjukare och lenare hud men inte har badkar (självklart för de som har också men inte orkar att bada) är Natusan Baby top-to-toe wash, it's awsome!

Bilder av vad som fanns i min goodiebag från Kissie och MLI;





Ett till grymt tips för de som inte vill köpa dyra hårinpackningar (som jag, för jag gillar att använda mig av naturliga produkter!) är en hemmagjord inpackning.

2-3 äggulor
ett par msk olivolja
någon droppe eukalyptusolja (för doftens skull)


Applicera blandningen i
hela håret och massera hårbotten ett tag, gör sen en liten knut och linda in håret i plastfolie och snurra sedan en handduk runt det! Låt det verka i 20-25 min och sedan är det bara att skälja ur! Hur jäkla bra som helst!

/Nat

Kommentarer
Postat av: moa

Nu är Dagens Blogg tävling, avslutad hos mig!

Kika in för att se ifall just du vann!



Om inte, så kommer en ny chans inom ett par dagar, kram! :)

2011-08-26 @ 22:55:37
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: mille

åh toppen, jag tror mitt hår kan behövat!

så vi gör en test här någon dag! :)

2011-08-29 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0