Sånt som bara inte får hända.



F.D Warrantsångaren Jani Lane
har hittats död på sitt hotellrum i Woodland Hills, Kalifornien. Jani Lane som var så jävlarns sockersöt i sina unga dar. Jag vet inte vad jag ska säga mer än det jag sa förut; vad fan händer? Varför försvinner alla? Lanes dödsorsak är ännu okänd.

Rocknytt skriver; Lane har haft stora alkoholproblem under karriären - han blev bland annat beordrad att tjänstgöra 120 dagar i fängelse efter att han greps för rattfylla under 2010 ... hans andra rattfylla på två år.

Warrant är ett utav dem banden jag lyssnar myyyyyyycket på, ren pudelrock, love it! Trots att bandet inte har varit ett band på många år så finns de alltid kvar! "Heaven is it too far away, closer to it every day", skrev Lane för många år sen, tyvärr besvarade han meningen alldeles för tidigt. Rest in Peace, Jani





/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0