My roses



Hello rockers, sorry för att jag är lite halvdålig på att blogga just nu meeeen whatever. Hade i egengjord hårinpackning igår kväll (receptet finns längre ner!), vilket jag inte hade haft på länge. Jag la ut receptet men hade inte använt det på 10000 år? Har totalt glömt bort hur bra den funkar! Mitt hår set nyklippt ut!

Kom nyss hem från en lite längre powerwalk med Sandra, hur skönt som helst - trots regnet. Det börjar bli riktigt kallt nu, hur mycket jag än älskar värmen över allt annat så måste jag erkänna att jag älskar höstkläder! Mina absoluta favvokläder är höstkläder; koftor, tröjor, jeans, skinnjacka, halsdukar, boots m.m. Sen helst i favvofärgerna; svart, grå, lila, mörkröd, brun, vit och creme!



Nu ska jag börja med middan och senare ska jag baka ut sconesdegen som jag börjat med!

Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0