Jag lyckas alltid!

Japp jag lyckas alltid komma ner till sthlm lagom till familjen Östers släktmiddagar - how come? Jag finner detta ytterst roligt dock! Nä, nu ska vi sluta vara fina i kanten men jag tycker faktiskt att det är trevligt - eftersom jag är en social person.

Får man skryta i sin blogg och vara otroligt fjantig och eventuellt slänga in en gnutta bondlurk? I got my very first Ralph Lauren today. Haha! Min babe är ju väldigt förjust i golf, tennis och pikétröjor - så han ville att jag också skulle ha en pikétröja, so he bought me one and it's a damn nice one! Skojjar inte, jag älskar den! Men olikt Alex, eller rättare sagt Miss Vain, så ska jag inte glömma min RL på något flyg, haha! Inte för att jag skulle ta mig tröjan och sitta i BH på flyget men ni hajar! Jag lär mig saker från dig varje gång du skriver, Alex!


"Den är ju inte så rockig men jag tänkte att du skulle vara snygg i den", sa Cj.
Äsch, det går väl att göra det det?! Var mitt svar!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0